مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-21سياسي

درخواست پلیس برای تصویب دقیق و سریع لایحه حجاب و عفاف/ انتقاد از اطاله دادرسی


جانشین فرمانده فراجا با اشاره به لایحه حجاب و عفاف گفت: در برخی از بندهای این لایحه اشکالاتی وجود داشت که کارشناسان ما در کمیسیون حقوقی مجلس حضور دارند و نظرات فراجا در خصوص بازدارندگی این لایحه را ارائه کردند و امیدواریم قانونگذاران با دقت و سرعت این .

- جانشین فرمانده فراجا با اشاره به لایحه حجاب و عفاف گفت: در برخی از بندهای این لایحه اشکالاتی وجود داشت که کارشناسان ما در کمیسیون حقوقی مجلس حضور دارند و نظرات فراجا در خصوص بازدارندگی این لایحه را ارائه کردند و امیدواریم قانونگذاران با دقت و سرعت این لایحه را رسیدگی و به تصویب برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با امام جمعه موقت اصفهان گفت: ورود موادمخدر به کشور یکی از خطوط قرمز فراجا است و در این حوزه اقدامات ما به صورت مستمر و مداوم انجام می گیرد، به طوری که طی هفته گذشته شش تن انواع مواد افیونی توسط ماموران فراجا در کشور کشف شده است.

وی برخورد قاطعانه با خرده فروشان موادمخدر را یکی از جدی ترین برنامه های پلیس برشمرد و افزود: البته با تمام تلاش های پلیس باز هم شاهد فعالیت این گونه افراد هستیم و معتقدیم باید در خصوص مجازات افراد خرده فروش به گونه ای عمل شود که برای آنها عبرت آموز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پلیس برای تصویب دقیق و سریع لایحه حجاب و عفاف/ انتقاد از اطاله دادرسی

درخواست پلیس برای تصویب دقیق و سریع لایحه حجاب و عفاف/ انتقاد از اطاله دادرسی