مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-29بين الملل

تقلای نتانیاهو برای دیدار با بایدن برای حفظ موجودیت اسراییل


مدیر کل پیشین بخش غرب آسیای وزارت امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا روابط راهبردی و پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند، گفت: درواقع امنیت و موجودیت اسراییل به طور جدی به آمریکا وابسته است، - مدیر کل پیشین بخش غرب آسیای وزارت امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا روابط راهبردی و پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند، گفت: درواقع امنیت و موجودیت اسراییل به طور جدی به آمریکا وابسته است، اما از زمان روی کار آمدن نتانیاهو بایدن با او ملاقاتی نداشته است.

قاسم محب علی در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از اظهارات اخیر نتانیاهو مبنی بر دوام و استحکام روابط میان رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت: جدا از این که بالاخره اسراییل و آمریکا روابط راهبردی و پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند، در زمان اوباما و بایدن آمریکا و اسراییل به دلیل انتقاداتی که ایالات متحده نسبت به سیاست های دولت راستگرای افراطی نتانیاهو داشته، این روابط خیلی گرم نیست.

وی تصریح کرد: حتی بعد از روی کار آمدن مجدد نتانیاهو تاکنون بایدن حاضر نشده با او ملاقات داشته باشد و به جای نتانیاهو، با رییس رژیم اسراییل دیدار کرده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه همچنین بیان کرد: به هر حال اسراییل سیاست های خود را دارد و هر که روی کار آید بیشترین تلاش را خواهد کرد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای نتانیاهو برای دیدار با بایدن برای حفظ موجودیت اسراییل

تقلای نتانیاهو برای دیدار با بایدن برای حفظ موجودیت اسراییل