مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-22اقتصادي

118 هزار تن گندم امسال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان، عملیات خرید تضمینی گندم که از دهم خرداد در استان مازندران آغاز شد، از 58هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول در استان 118 هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سیلوی مرکزی نکا همچنان آماده تحویل گرفتن گندم از کشاورزان است، افزود: در صورتی که کشاورزی هنوز گندم آماده دارند، سیلوی 103هزار تنی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت گندم از کشاورزان استان را دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: در سال جاری همزمان با افزایش خرید گندم نسبت به سال های گذشته، بیش از 160هزار تن گندم نیز از سایر استان ها وارد سیلوهای مازندران شد.

وفایی نژاد با توجه به خرید تضمینی 118هزارتن گندم در استان و ورود گندم از سایر استان ها، اعلام کرد: موجودی ذخیره گندم در سیلوی مرکزی نکا و سیلوهای بخش خصوصی در استان مازندران به رقمی بیش از 190 هزارتن رسیده که این مقدار موجودی ذخیره استراتژیک گندم در استان بی سابقه است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 204 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده، اظهار کرد: بقیه مطالبات کشاورزان استان و مابه التفاوت قیمت سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 هزار تن گندم امسال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد

118 هزار تن گندم امسال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد