مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-08سياسي

امام جمعه کرمان: همبستگی گروه های سیاسی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان گفت: گروه ها و احزاب سیاسی با همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در سالن اجتماعات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اظهار کرد: گروه ها و احزاب و جناح های سیاسی با همبستگی و اتحاد در کنار هم هستند تا بتوانیم انتخابات آینده را به خوبی و با مشارکت همگانی برگزار کنیم.

امام جمعه کرمان افزود : ایران اسلامی امروز یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است و ما باید برای امنیت موجود شکرگزار خداوند باشیم.

علیدادی سلیمانی گفت: استان کرمان دارای ظرفیت های خوبی است و مردم برای پیشرفت و ارتقاء شاخصه های عمران و آبادانی و علم و دانش پای کارهستند و ائمه جمعه در کنار مسؤولان اجرایی زمینه تحقق پیشرفت، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

امام جمعه سیرجان نیز با قدردانی از ائمه جمعه استان که درهمایش حضور یافتند، اظهار داشت: اساساً روحانیت اسلام و شیعه در طول تاریخ در کنار مردم بوده است و دشمنان نیز برای تفرقه خیلی تلاش کردند اما همیشه شکست خوردند و اصلاً یکی از عوامل پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: همبستگی گروه های سیاسی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه کرمان: همبستگی گروه های سیاسی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است