مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-06اقتصادي

244 پرونده در همدان به سازش رسید


معاون توسعه حل اختلاف استان همدان از اجرای پویش صبر در همدان خبر داد و گفت: از زمان اجرای این پویش 244 فقره پرونده در استان همدان منتهی به سازش شده است.

- ایسنا/همدان معاون توسعه حل اختلاف استان همدان از اجرای پویش صبر در همدان خبر داد و گفت: از زمان اجرای این پویش 244 فقره پرونده در استان همدان منتهی به سازش شده است.

سیدهادی مصطفوی یکشنبه 15 مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای محرم تا اربعین حسینی پویشی تحت عنوان پویش صبر کلید خورده و حامیانی از این پویش حمایت کردند.

وی با بیان اینکه با اجرای پویش صبر در استان همدان 61 پرونده دعاوی خانوادگی منتهی به صلح و سازش شده است، تصریح کرد: نزدیک به 25 میلیارد ریال دعاوی مالی به رضایت رسیده و یک فقره قتل نیز در شهرستان اسدآباد به رضایت رسیده است.

مصطفوی با تأکید بر اینکه همدان رتبه بالایی در صلح و سازش دارد به طوریکه بین 40 تا 56 درصد پرونده ها مختومه شدند، خاطرنشان کرد: چهار پرونده قتل در شهر همدان در حال مذاکره برای مصالحه است که نتایج آن در اربعین اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال 978 سازمان یونسکو به علت اهمیت نقش خبرنگاران در توسعه صلح و سازش نامگذاری هایی در این زمینه داشت که نشان می دهد انتشار اخبار سالم چقدر اهمیت دارد، مطرح کرد: سند تحول قضایی یکی از اسناد مهم قوه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

244 پرونده در همدان به سازش رسید

244 پرونده در همدان به سازش رسید