مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-19حوادث

کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در آوج


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند 3 نفره اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در شهرستان آوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی شکسب خبری مبنی بر اینکه افراد مشکوکی با حضور در دفتر خانه اسناد رسمی در آوج با تهیه اسناد ساختگی و جعل امضا قصد فروش ملک را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و 3 متهم را در دفتر اسناد رسمی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتصابی اعتراف کردند، تصریح کرد: اعضای این باند با شناسایی زمین های مورد دار و تنظیم وکالتنامه جعلی اقدام به فروش اموال دیگران کرده و با این روش بیش از 120 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

سردار ابراهیمی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد، معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام دهند و برای اطمینان از اصالت اسناد و مدارک از مرجع صدور آن استعلام بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در آوج

کشف کلاهبرداری 120 میلیاردی در آوج