مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 01:452023-07-22اقتصادي

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مشگین شهر


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین شهر گفت: در سه ماهه اول سال جاری حدود سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به طرح های کارآفرینی در شهرستان مشگین شهر پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، احمدعلی محب اظهار کرد: 35 طرح اشتغالزایی و کارآفرینی در سه ماهه امسال از تسهیلات پرداختی بانک ها بهره مند شده تا امکان اشتغال و به دنبال آن خودکفایی خانواده های تحت حمایت فراهم آید.

وی به بازدیدهای متعدد از طرح های اشتغال زایی و پیگیری فعالیت های انجام شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: بررسی ظرفیت های موجود برای اشتغال زایی در مناطق مختلف این شهرستان مورد بررسی و رصد قرار گرفته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین شهر تشریح کرد: ما سعی کردیم در این ایام با حضور در مناطق محروم روستایی در کنار دلجویی از خانواده های نیازمند، در جریان مشکلات آنها قرار گیریم که عمده مطالبات مطرح شده در حوزه معیشتی و اقتصادی بوده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد تلاش می کند تا علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند، به عنوان یک راهکار اساسی و بنیادی فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت فراهم کند تا از این مسیر معاش آبرومند برای این خانواده ها تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مشگین شهر

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مشگین شهر