مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-17سياسي

ابراز امیدواری سفیر ایران در کویت برای حل موضوع صدور روادید در آینده نزدیک


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با جمعی از اقشار مختلف ایرانیان مقیم این کشور عربی دیدار و گفت وگو کرد .

- دیدار سفیر ایران در کویت با تعدادی از ایرانیان مقیم این کشور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با جمعی از اقشار مختلف ایرانیان مقیم این کشور عربی دیدار و گفت وگو کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد توتونچی در این دیدار ضمن تشریح عملکرد سفارت و خدماتی که این نمایندگی برای ایرانیان مقیم کویت انجام می دهد، گفت : ایرانیان مقیم کویت جزو خوشنام ترین جمعیت های خارجی مقیم این کشور به شمار می روند و رسیدگی به مسائل و مشکلات هموطنان ایرانی در خارج از کشور که سرمایه های معنوی گرانقدر کشورمان هستند جزو اولویت های وزارت خارجه است و دولت سیزدهم نیز به این موضوع اهتمام ویژه دارد .

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت، صدور یک روزه گذرنامه برای شهروندان ایرانی و صدور کارت ملی در محل سفارت از جمله تسهیلات جدید انجام شده دانست و ابراز امیدواری کرد مسئله صدور روادید سفر به کویت برای اتباع ایرانی با مذاکره با مقامات ذیربط کویتی در آینده نزدیک حل شود.

دیدار سفیر ایران در کویت با تعدادی از ایرانیان مقیم این کشور در جریان این نشست تعدادی از ایرانیان مقیم کویت نیز دیدگاه ها ، مشکلات و نظرات خود را در فضایی دوستانه با سفیر ایران در کویت در میان گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری سفیر ایران در کویت برای حل موضوع صدور روادید در آینده نزدیک

ابراز امیدواری سفیر ایران در کویت برای حل موضوع صدور روادید در آینده نزدیک