مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:112023-08-20سياسي

اساتید بسیجی نسبت به موضوعات اجتناعی عکس العمل نشان بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مردانی در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی که با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد، کمک به اعتلای آموزش عالی، انسجام بخشی و تعالی سازمانی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و جهادتبیین و امیدآفرینی را از جمله اولویت های مهم این سازمان مطرح کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید، انسجام بخشی و تعالی سازمانی را نخستین اولویت این سازمان برشمرد و بر تلاش برای جذب و نقش آفرینی حداکثری اساتید دانشگاه ها در فراهم سازی بستر حضور اعضای هیات علمی در بسیج اساتید متناسب با تخصص و تجارب آنان تاکید کرد.

   مردانی همچنین بر ضرورت حضور بسیج اساتید در محوریت برنامه های علمی تاکید کرد و افزود: بسیج اساتید می تواند محور برنامه های علمی باشد.

وی کمک به اعتلای آموزش عالی را دومین اولویت این سازمان در سال جاری برشمرد و بر تقویت کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برای تولید متون دینی و تحول در علوم انسانی تاکید کرد.

  رییس سازمان بسیج اساتید کشور، جهاد تبیین و امیدآفرینی را از دیگر اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: هر دانشگاه باید برای خودش یک شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند.

مردانی در ادامه متذکر شد: انتظار می رود بسیج اساتید در سراسر کشور رصد هوشمندانه و نقد حکیمانه نسبت به موضوعات مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی نسبت به موضوعات اجتناعی عکس العمل نشان بدهند

اساتید بسیجی نسبت به موضوعات اجتناعی عکس العمل نشان بدهند