مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-24سياسي

ذاکر: باید فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کرد


یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید به فکر علما، مبلغان و طلبه های جوان بوده و آنها را در آموزش و پرورش و کلانتری ها جذب کنیم.

- یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید به فکر علما، مبلغان و طلبه های جوان بوده و آنها را در آموزش و پرورش و کلانتری ها جذب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: برای مقابله با جنگ شناختی، ترکیبی و معرفتی دشمنان و حمله به مبانی فکری دشمن و پاسخ به شبهات فرهنگی و دینی باید فرهنگ حجاب و عفاف و فلسفه حجاب را نهادینه کرده و این فرهنگ را در جامعه جا انداخته و بانوان کشور را آگاه کنیم.

وی ادامه داد: باید به فکر علما، مبلغان و طلبه های جوان چه خواهر و چه برادر باشیم و آنها را در آموزش و پرورش و کلانتری ها جذب کنیم و به فکر هیات های مذهبی، مساجد و اماکن دینی باشیم در غیر این صورت چه انتظاری می توان داشت.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر کشاورزی گفت: چرا باید پتروشیمی ارومیه به ورشکستگی برسد که بیش از یک میلیون و 300 هزار سهام دار حقیقی و حقوقی دارد و بزرگترین تولیدکننده کود شیمیایی کشور است و بیش از 300 هزار نفر در آن شاغل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: باید فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کرد

ذاکر: باید فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کرد