مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13سياسي

قشر جوان پیشتاز در نام نویسی انتخابات مجلس خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از استقبال قشر جوان استان که به صورت فعالانه در انتخابات شرکت می کنند بسیار خرسندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: میزان مشارکت مردم ایران اسلامی در انتخابات ها در هیچ دوره ای از میزان مشارکت در کشورهای غربی و استعماری پایین تر نبوده و حداقل دو برابر بالاتر بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در خیلی از کشورها مشارکت در انتخابات الزامی است و چنانچه کسی رأی ندهد باید جریمه بپردازد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی، ولایی، انقلابی و علاقمند به این نظام عدالتخواه هستند افزود: به همین جهت مطمئن هستیم که با فهم و بصیرت مردم ایران، میزان مشارکت مردمی در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز حداکثری خواهد بود.

طالبی با اشاره به ایجاد فرصت تبلیغات برابر ایجاد شده در رسانه ملی برای نامزد های انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: صدا و سیما امسال برای اولین بار ظرفیت های خود را در اختیار نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می دهد تا آن ها بتوانند خود و برنامه ها شان را به مردم معرفی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشر جوان پیشتاز در نام نویسی انتخابات مجلس خراسان جنوبی

قشر جوان پیشتاز در نام نویسی انتخابات مجلس خراسان جنوبی