مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-17ورزشي

بررسی چگونگی واگذاری زمین های طرح نهضت ملی مسکن در زیرکوه در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مشکلی در واگذاری زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شهر حاجی آباد نداریم.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مشکلی در واگذاری زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن در شهر حاجی آباد نداریم.

  علیرضا عباس زاده، امروز پنج شنبه 26 مرداد در شانزدهمین جلسه شورای مسکن استان که در شهرستان زیرکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زیرکوه تأمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه الحاق اراضی جدید در حاجی آباد نیز در حال پیگیری است، تصریح کرد: برنامه ریزی شده زمین برای همه متقاضیان و هم چنین کاربری های عمومی مانند فضاهای سبز، پارک، تأسیسات و تجهیزات شهری، فضاهای آموزشی و ورزشی، کاربری های اداری و.

تامین شود.

محمدرضا غیرتی، فرماندار شهرستان زیرکوه نیز گفت: بیش از هزار و 200 خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تابعه شهرستان ثبت نام کرده اند که زمین مورد نظر برای آنها تأمین شده و به زودی عملیات آماده سازی زمین ها در شهر حاجی آباد آغاز خواهد شد.

وی افزود: مهمترین اولویت سایت مسکن ملی تسریع در اجرای شبکه های زیربنایی برق و گاز به ویژه شبکه آبرسانی است تا متقاضیان بتوانند کارهای ساختمانی را آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی واگذاری زمین های طرح نهضت ملی مسکن در زیرکوه در خراسان جنوبی

بررسی چگونگی واگذاری زمین های طرح نهضت ملی مسکن در زیرکوه در خراسان جنوبی