مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-29اقتصادي

مشکل کمبود آب در دو روستای قم برطرف شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اقدامات گسترده برای آبرسانی به بخش خلجستان، از رفع مشکل کمبود آب در روستاهای گیو و طینوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با بیان اینکه بخش خلجستان با یک شهر و 20 روستا دارای 6 هزار و 805 انشعاب است، گفت: آب شهر و روستاهای این بخش از 28 حلقه چاه تأمین می شود که با توجه به محدودیت منابع آبی، اقدامات گسترده ای برای جبران کمبود آب در دست اجرا است.

وی از اصلاح و توسعه بیش از 400 متر شبکه آب در این بخش از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کاهش آبدهی، سه حلقه چاه تأمین کننده آب روستاهای جوزه و آمره ته زنی و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به رفع کمبود شدید آب در روستای گیو خاطرنشان کرد: با حفر و تجهیز و بهره برداری از یک حلقه چاه جدید، آبرسانی به این روستا در حال حاضر با بهره گیری از سه حلقه چاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک حلقه چاه و خطوط انتقال آن به مخزن و شبکه در روستای طینوج به بهره برداری رسید، ابراز کرد: مشکل تأمین آب این روستا نیز با اضافه شدن چاه جدید به دو چاه قبلی نیز  برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آب در دو روستای قم برطرف شد

مشکل کمبود آب در دو روستای قم برطرف شد