مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-30سياسي

حجم بالای تماس ها با 111 دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است


معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حجم بالای تماس های مردمی با سامانه 111 «سامد» از دلایل اصلی بروز اختلال در این سامانه است.

- تبریز- معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حجم بالای تماس های مردمی با سامانه 111 سامد از دلایل اصلی بروز اختلال در این سامانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اژدر عملی اظهار کرد: در جریان سفر دوم رییس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی در خردادماه گذشته، بیش از 133 هزار نامه و تماس با 111 وصول شد که شامل 63 هزار تماس تلفنی با سامانه 111 و 70 هزار نامه است.

وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد نامه ها و تماس های دریافتی در مورد درخواست وام با فراوانی های مختلف شامل وام مسکن، تعمیرات مسکن، خرید خودرو، خود اشتغالی و درمان است.

علمی افزود: بلافاصله بعد از دریافت تماس ها و نامه ها، 400 نفر فرآیند بررسی، ویرایش و دسته بندی را آغاز کردند اما به علت ارجاعات و بازگشت خوردن برخی نامه ها، فرآیند طولانی شد و روند کاری را با تأخیر مواجه کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز 10 تا 15 نفر در وقت اداری پاسخگوی تماس گیرندگان با سامانه 111 هستند اما همانطور که گفته شد ترافیک تماس گیرندگان و حجم بالای تماس های ورودی، موجب اختلال و بروز مشکل در سامانه شده که موضوعی طبیعی است اما این اطمینان را به مردم می دهیم که تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای تماس ها با 111 دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است

حجم بالای تماس ها با 111 دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است