مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-03سياسي

مرکز رادیوتراپی با اعتبار 250 میلیارد تومان در ایلام احداث می شود


با همکاری وزارتخانه های نفت و بهداشت،مرکز رادیوتراپی با اعتبار 250 میلیارد تومان در ایلام احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی روز پنجشنبه در سفر رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به استان ایلام اظهار داشت: بیمارستان رازی به عنوان یکی از 6 بیمارستان بزرگ کشور در حوزه تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی، نیازمند حمایت است.

وی افزود: از سوی وزیر بهداشت نسبت به تجهیز این بیمارستان مساعدت هایی انجام گرفته اما ظرفیت دولت به تنهایی نمی تواند چالش ها و مشکلات این بیمارستان را رفع کند و نیاز است که در حوزه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مجمع خیرین سلامت کشور در این مسئله در کنار دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ابراز داشت: نیاز بیماران کلیوی به دستگاه های دیالیز یکی از مشکلات و چالش هایی است که در استان با آن مواجه هستیم.

اگرچه در این حوزه با استان کمک هایی شده اما کفاف نیاز بیماران را نمی دهد و در اکثر بیمارستان های استان، مناسب با بیماران دستگاه های دیالیز وجود ندارد و بیماران مجبورند که ساعت ها در صف دیالیز قرار بگیرند.

وی در ادامه نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی گفت: احداث همراه سرا در راستای رفاه همراهان بیمار و امنیت خاطر آنان، یکی از نیازهایی است که امیدواریم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رادیوتراپی با اعتبار 250 میلیارد تومان در ایلام احداث می شود

مرکز رادیوتراپی با اعتبار 250 میلیارد تومان در ایلام احداث می شود