مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-08اقتصادي

158 فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» دماوند جانمایی شد


رییس اداره گاز دماوند از جانمایی 158فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام پیرو اجرای مصوبات بازدید روستایی استاندار تهران انجام شده است.

- دماوند- رییس اداره گاز دماوند از جانمایی 158فقره انشعاب گاز در روستاهای هویر و مومج در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام پیرو اجرای مصوبات بازدید روستایی استاندار تهران انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زمانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای کهنک ، یهر ، لی پشت ، مومج ، دهنار و هویر ، اظهار داشت: پیرو مصوبات بازدید روستایی استاندار تهران در روستای هویر و مومج دماوند مجمعا 158 فقره و به تفکیک 95 فقره انشعاب گاز در روستای هویر و 63 فقره انشعاب گاز در روستای مومج در حال انجام است.

زمانی با اشاره به جانمایی 95 فقره انشعاب گاز هویر افزود: این انشعاب شامل 30 مورد کنار جاده اصلی، 9 فقره خارج بافت تا شعاع 150 متری، 56 مورد داخل بافت برای ساکنان روستای هویر می باشد.

رییس اداره گاز دماوند در خصوص جانمایی 63 فقره از انشعابات گاز در روستای مومج نیز عنوان داشت: از این میزان انشعاب گاز 58 مورد برای داخل بافت و چهار مورد خارج بافت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» دماوند جانمایی شد

158 فقره انشعاب گاز در روستاهای «هویر» و «مومج» دماوند جانمایی شد