مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-13سياسي

روایتگری هنر غبارروبی از حقایق است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران روایتگری را نوعی تبلیغ تخصصی دانست و گفت: روایتگری هنر غبارروبی از حقایق و با فطرت های حقیقت طلب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار شامگاه یکشنبه در دوره روایتگری حماسه عاشورا ویژه اربعین حسینی اظهار داشت: روایتگری نوعی از تبلیغ تخصصی است و در روایتگری ارتباط ویژه با مخاطب است.

وی افزود: روایتگری، خوراک معنوی دادن به مخاطب است و در روایتگری اصل بر تشخیص، تکریم و تسهیل است و از لوازم آن می توان به مبحث اخلاص، سواد و اطلاعات، سلیقه و هنرمندی، سلامت، احترام به مخاطب، ساده زیستی معارف، تشبیه و تمثیل، را نام برد.

وی در ادامه مبحث روایتگری خاطرنشان کرد: هنر روایت، هنر غبارروبی از حقایق، مطابق با فطرت های حقیقت طلب است که به بصیرت می انجامد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، بیان داشت: در روایتگری درایت عمیق یعنی فهم عمیق، دقیق و جامع معارف، روایت بلیغ یعنی انتقال بلیغ، زیبا و هنرمندانه معارف و همچنین رعایت دقیق یعنی حافظت و پاسداری از معارف، محقق می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مخاطب شناسی، انتخاب سوژه و یا موضوع، مسئله یابی و تعیین زاویه دید را از لوازم مهم روایتگری عنوان و تصریح کرد: در روایتی به فرموده امام رضا ع، بیان روایت و قصه به طرز درست و واقعی از سیره زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری هنر غبارروبی از حقایق است

روایتگری هنر غبارروبی از حقایق است