مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-16حوادث

اجرای طرح عاصفات در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح عاصفات و کشف بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 95 نفر خرده فروش در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح عاصفات و کشف بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 95 نفر خرده فروش در سطح استان خبر داد.

سردار محمد طراقیه ظهر امروز (25 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح عاصفات (دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر) طی دو روز گذشته در سطح استان به اجرا گذاشته شد که نتیجه طرح کشف بیش از 5 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری تعداد 95 نفر از خرده فروشان موادمخدر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی با اشاره به جمع آوری تعداد 72 نفر از معتادان متجاهر که همگی تحویل مراکز بازپروری شدند، افزود: به منظور سالم سازی و پاک سازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای این طرح و طرح های مشابه از اولویت های پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان در سال جاری خواهد بود.

این مسئول فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم بیان و عنوان کرد: ارتقاء احساس امنیت یکی از مهم ترین ماموریت های پلیس استان در سال جاری است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عاصفات در زنجان

اجرای طرح عاصفات در زنجان