مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-09اجتماعي

زنجان با مشکل کمبود مربی پرورشی مواجه است


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در زمینه مربی پرورشی و مشاور در زنجان کمبود داشته و نمی توانیم همه مدارس را پوشش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی قبل از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: حوزه اطلاع رسانی یکی از ضروریات جامعه متمدن امروز بوده و مسیر درست برای اعتماد مردم و پیگیری مطالبات آن ها، استفاده از بستر رسانه است.

وی در مورد امتحانات نهایی، وضعیت زنجان و علت افت تحصیلی، ابراز کرد: با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، نیاز بود که نمرات امتحانات نهایی مورد وثوق باشد و برای اینکه خانواده ها یقین داشته باشند که نمرات مورد اعتماد عموم است، سبک امتحانات نهایی از سال قبل و امسال و تصحیح اوراق به شیوه نو درآمده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه سلامت آزمون باید مراقبت می شد، بیان کرد: تقلب و استفاده از وسایل ارتباطی و اینکه سئوالات قبل از آزمون، مسیر امن خود را طی کرده باشد، دغدغه بسیاری از افراد بود که برای رفع این نگرانی ها در نوع انتقال سئوال به مراکز آزمون دگرگونی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش دقت در زمان بندی ورود به آزمون، اطلاع رسانی در این خصوص انجام شد، عنوان کرد: امتحانات نهایی امسال در تاریخ 170 ساله آموزش وپرورش یکی از استانداردترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان با مشکل کمبود مربی پرورشی مواجه است

زنجان با مشکل کمبود مربی پرورشی مواجه است