مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-13فرهنگي

تأثیر هوش مصنوعی بر «تجسمی» / شرط توفیق یک جشنواره چیست؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دوست محمدی هنرمند طراح گرافیک، تصویرساز و استاد کارگاه و عضو شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران درباره تمهیدات این دوره جشنواره نسبت به دوره های قبلی بیان کرد: - تأثیر هوش مصنوعی بر تجسمی / شرط توفیق یک جشنواره چیست؟ محمدرضا دوست محمدی درباره رویکرد ها و سیاست های سی امین جشنواره هنر های تجسمی جوانان سخن گفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دوست محمدی هنرمند طراح گرافیک، تصویرساز و استاد کارگاه و عضو شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران درباره تمهیدات این دوره جشنواره نسبت به دوره های قبلی بیان کرد: به طور کلی می توانم بگویم نیاز های قشر جوان ما همواره جلوتر از امکانات و برنامه ریزی هایمان در فضای هنر و همچنین بخش های دیگر بوده است که به اعتقاد من این موضوع، چندان ربطی به این دولت، دولت قبل و دولت های قبل تر از آن ندارد، چراکه همیشه نیاز ها -چه کاذب و چه واقعی- جلوتر از امکانات و برنامه ریزی های ما هستند و فکر می کنم این قاعده شامل جشنواره هنر های تجسمی جوانان نیز شده است.

اگرچه هر گروه، شورای سیاستگذاری و تیم اجرایی می توانند با همت، خلاقیت، پشتکار و تلاش شان اوضاع را بهتر کنند، اما بررسی نسبت اینکه ما کجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر هوش مصنوعی بر «تجسمی» / شرط توفیق یک جشنواره چیست؟

تأثیر هوش مصنوعی بر «تجسمی» / شرط توفیق یک جشنواره چیست؟