مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-19اجتماعي

استقرار 450 موکب در شلمچه / 95 درصد مواکب مردمی هستند


رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه گفت: امسال طبق برنامه ریزی انجام شده 450 موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا مرز شلمچه مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مکی یازع عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام اینکه کار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط مواکب از ابتدای ماه صفر در مرز شلمچه آغاز شده و تا یک هفته بعد از اربعین ادامه دارد، بیان کرد: امسال طبق برنامه ریزی انجام شده 450 موکب از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه مستقر هستند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

وی افزود: همچنین 50 موکب در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه پیش بینی شده تا زائران در راه بازگشت به لحاظ اسکان و تغذیه با مشکل روبه رو نباشند.

رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی شلمچه اظهار کرد: 6 موکب آبادانی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی عازم عراق شدند تا به در راه استقبال از زائران کمک کنند.

وی با بیان اینکه 95 درصد موکب ها در شلمچه مردمی هستند، گفت: از مردم انتظار می رود کمک های خود را به موکب ها داشته باشند تا کم و کاستی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 450 موکب در شلمچه / 95 درصد مواکب مردمی هستند

استقرار 450 موکب در شلمچه / 95 درصد مواکب مردمی هستند