مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-08ورزشي

این قلم فروشی نیست، حتی برای شما دوست عزیز


این گزارش روایت هایی از پیشنهادات عجیب و وسوسه کننده برای خبرنگاران حوزه ورزشی است که با پاسخ منفی اهالی رسانه همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در سال 1978 از سوی سازمان یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد)، اطلاعیه ای راجع به نقش رسانه های جمعی در تقویت صلح جهانی و تفاهم بین المللی به تصویب رسید؛ در این اطلاعیه، ضمن تأکید بر منشور جهانی 1948 سازمان ملل متحد، تصریح شده است که براساس این قوانین، خبرنگاران مطبوعات باید منتهای درجه، کوشش کنند تا اخبار و اطلاعاتی که در اختیار عموم می گذارند صحیح، دقیق و معتبر باشد.

خبرنگاران و سردبیران باید در صحت اخباری که به دست می آورند تحقیق و تعمق کنند، خبرنگاران نباید حقیقتی را تعمداً تحریف یا مخدوش کنند و همچنین هیچ نوع مطلبی را نباید از نظر مردم مکتوم نگه دارند.

در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید؛ به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

به مناسبت روز خبرنگار به سراغ ورزشی نویسان و اهالی رسانه با سابقه استان اصفهان رفتیم تا در جریان اتفاقات و پیشنهادات ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این قلم فروشی نیست، حتی برای شما دوست عزیز

این قلم فروشی نیست، حتی برای شما دوست عزیز