مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24سياسي

تخصصی کردن هیئت مطابق با مطالبات مردمی اصفهان در دستور کار است


رییس قرارگاه محرم مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) گفت: تخصصی کردن هیئت مطابق با مطالبات مردمی اصفهان در دستور کار است.

- اصفهان - رییس قرارگاه محرم مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) گفت: تخصصی کردن هیئت مطابق با مطالبات مردمی اصفهان در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فدایی صبح دوشنبه در نشست خبری قرارگاه محرم مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) اظهار داشت: مجموعه فرهنگی مکتب الصادق (ع) از حدود 2 دهه قبل مشغول به فعالیت است و در این راستا طی سال های اخیر هیئت به سمت تخصصی کار کردن، براساس خواست مردم، پیش رفته است.

وی افزود: با توجه به شروع برنامه مجموعه از دهه دوم ماه محرم، قرارگاه این ویژه برنامه با شروع ماه محرم آغاز به کار کرده و اقشار مختلفی از جمله جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان در این عرصه حضور دارند و در شورای تشکیل شده حدود 600 نفر ساعت مباحث مطالعاتی و فکری داریم.

فدایی خاطرنشان کرد: با توجه به فکر خلاقی که در مدیریت این مجموعه وجود دارد، تنوع و خلاقیت بیشتری را در برنامه های امسال مد نظر قرار داده ایم و در این راستا نمایشگاهی کامل با شعار 15 سال همراهی و هم نفسی را در دست ساخت داریم.

رییس قرارگاه محرم مرکز فرهنگی مکتب الصادق (ع) با اشاره برنامه های جانبی این مجموعه گفت: مهدکودک در سال های اخیر مورد توجه بوده و امسال نیز فضایی متنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصصی کردن هیئت مطابق با مطالبات مردمی اصفهان در دستور کار است

تخصصی کردن هیئت مطابق با مطالبات مردمی اصفهان در دستور کار است