مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-13سياسي

تشکل های مردم نهاد در مشارکت حداکثری انتخابات نقش مهمی دارند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تشکل ها در زمینه سازی مشارکت حداکثری نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری روز یکشنبه در همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار داشت: انتخابات امسال مانند تمامی انتخابات های تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان تمام توان خود را برای خلل در انتخابات به کار گرفته اند.

وی افزود: تشکل ها در زمینه سازی مشارکت حداکثری نقش مهمی می توانند ایفا کنند و انتظار از تشکل ها این است که در کنار حاکمیت پای کار فراهم کردن مشارکت حداکثری باشند.

کاظمی گفت: ستاد انتخابات استان قزوین تمام تلاش خود را انجام می دهد تا به لحاظ مشارکت، رقابت و تضمین سلامت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاباتی نمونه و در تراز برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: مجموعه بخش های حاکمیت در کنار مجموعه های مردمی آمادگی کامل در برگزاری انتخابات را دارند و امیدواریم این مهم به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد در مشارکت حداکثری انتخابات نقش مهمی دارند

تشکل های مردم نهاد در مشارکت حداکثری انتخابات نقش مهمی دارند