مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-08سياسي

فعالیت 254 دفترخانه رسمی در ارومیه


رییس سردفتران ودفتر یاران اسناد واملاک آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قراردادهای عادی سر منشاء فسادهای بزرگ در جامعه است گفت: فعالیت کانون سر دفتران آذربایجان غربی از سال 95 آغاز شده و دفاتر اسناد رسمی زیر مجموعه قوه قضاییه هستند و تعداد254 دفتر رسمی در ارومیه فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی عادلی رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان غربی در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: فعالیت کانون سر دفتران آذربایجان غربی از سال 95 آغاز شده و دفاتر اسناد رسمی زیر مجموعه قوه قضاییه هستند.

وی بیان کرد : 8500 دفتر اسناد رسمی کشور در کل کشور و 254 دفتر در آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

  عادلی ادامه داد: بر اساس قانون و ماده 48 و 22 برای جلوگیری از کلاهبرداری و جعل مردم باید اسناد خود را در دفاتر اسناد رسمی ثبت کنند.

  وی اذعان کرد : برای الکترونیکی کردن خدمات دیتا سنتر کانون سردفتران خریداری شده و بزودی فعالیت ها در این حوزه ثبت انجام می گیرد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان غربی برای ارائه خدمات بهینه به ارباب رجوع و تسهیل در امور خواستار بازگشت روند صدور اسناد خودرو به دفاتر شد.

عادلی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از دغدغه های حاکمیت و نظام عدالت ، قراردادهای عادی است و قراردادهای عادی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 254 دفترخانه رسمی در ارومیه

فعالیت 254 دفترخانه رسمی در ارومیه