مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-07سياسي

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ظرفیت خوب اردوگاه های راهیان نور یزد گفت: این اردوگاه ها برای اسکان زائران اربعین استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی صبح امروز در نشست ستاد راهیان نور استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: بحث دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی است که اگر به آن درست توجه کنیم و اقدامات لازم مرتبط با آن را انجام دهیم، قطعا بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

وی به تاثیرات دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور در فرهنگسازی و تربیت دینی جوانان، نوجوانان و کودکان اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که از این ظرفیت در تربیت جامعه بیش از پیش استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته و در زمان اربعین 72 ساعت مرز بسته شد و خوشبختانه با همکاری بسیج و سپاه توانستیم مراجعه کنندگان را به اردوگاه های سپاه در محل های راهیان نور اسکان دهیم و مردم در گرما بلاتکلیف نباشند.

عزیزی ادامه داد: امسال هم با توجه به تعداد بسیار بالای زائرانی که در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند و احتمال نیاز به این اردو گاه ها باید آمادگی لازم وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند