مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-02سياسي

شبکه فاضلاب خسروشیرین به زودی عملیاتی می شود


به گفته استاندار فارس، طرح شبکه فاضلاب خسرو شیرین از توابع شهرستان آباده تصویب و طراحی شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 11 مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان آباده بیان کرد: این سفر 10 مصوبه داشت که امیدواریم اجرایی شدن این مصوبات به توسعه و پیشرفت این شهرستان کمک بیشتری کند.

او، در خصوص افتتاح فرمانداری ویژه آباده نیز گفت: امروز این اتفاق با همراهی و کمک نماینده مردم این شهرستان در مجلس در حالی رقم می خورد که صدمین سال تاسیس فرمانداری آباده نیز گرامی داشته شد.

استاندار فازس اظهار کرد: این اتفاق و رویداد بیانگر تلاش و اصالت این شهرستان در تقسیمات کشوری و فعالیت هایی که انجام شده است.

ایمانیه، آباده را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از شهرستان های پیشرو دانست و گفت: هم اینک در این شهرستان 2 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که امیدواریم همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان فارس بتوانیم تعدادی از این واحدها را به بهره برداری رسانده و تقدیم مردم کنیم.

او افزود: البته برخی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن آباده در بحث زیرساخت های آب و برق با مشکلاتی مواجه بود، با مصوبه اخیر شورای عالی مسکن کشور مبنی بر تامین یک سوم هزینه های زیرساختی توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم توسط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فاضلاب خسروشیرین به زودی عملیاتی می شود

شبکه فاضلاب خسروشیرین به زودی عملیاتی می شود