مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-17سياسي

مشارکت سیاسی احزاب سبب اعتلای کشور می شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مشارکت احزاب در روند سیاسی را موجب اعتلای کشور دانست و خواستار مشارکت گروه های سیاسی در انتخابات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح پنجشنبه در جلسه هم اندیشی با دبیران احزاب اصلاح طلب مازندران گفت: هدف غایی معاندان، تقابل با پایه های دینی، ملیت و یکپارچگی سرزمینی ماست و تحریم شب یلدا و تحریم پیراهن مشکی محرم یعنی تقابل با دین و ملیت و نشان می دهد دشمن با استقلال ما مشکل دارد نه صرفاً با انقلاب اسلامی که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: کودتای آمریکا علیه مصدق به خاطر استقلال بود و آنها با هر جریان سیاسی وطن پرست واقعی چه مصدق و چه خمینی مشکل دارند.

این مسئول اضافه کرد: اصلاح طلب و اصولگرا باید بدانند در پیچ مهمی از تاریخ قرار داریم که کارآمدی و استقلال طلبی رمز غلبه ما در نبرد نرم با دشمن است نبردی که علیه سرحدات و استحکامات فیزیک ایران و متافیزیک انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به نقش احزاب در اداره کشور گفت: مشارکت احزاب در روند سیاسی کشور موجب اعتلای نقش آنان خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات مازندران هم افزایی و تعامل گسترده با فعالان سیاسی واجتماعی را کارکرد مهم احزاب بیان کرد و افزود: تمامی احزاب و گروه های سیاسی باید برای پیشبرد آرمان های حقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی احزاب سبب اعتلای کشور می شود

مشارکت سیاسی احزاب سبب اعتلای کشور می شود