مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-03اجتماعي

بهره برداری از 100 فضای ورزشی استاندارد در مدارس استثنایی کشور


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، 70 کلاس درس تخصصی ورزشی، 22 زمین چمن مصنوعی و 8 کانون تربیت بدنی در مدارس استثنایی کشور به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید حمید حسینی طریفی در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر استثنایی کشور در شیراز، اظهار کرد: یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت زیستی بدنی است لذا این ساحت را در حوزه دانش آموزان با نیازهای ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: در این مسابقات دانش آموزان در بخش پسران دررشته های دومیدانی ، فوتسال و گوی رانی باهم به رقابت می پردازند.

حسینی طریفی تصریح کرد: در بخش دختران نیز ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، گوی رانی و دومیدانی باهم رقابت خواهند کرد.

حسینی با تقدیر از میزبانی خوب شهر شیراز، اضافه کرد: در این مسابقات، نزدیک به یک هزار دانش آموز کم توان ذهنی و سندروم داون از سراسر کشور حضور دارند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: در راستای تحقق ساحت زیستی بدنی، ضروری است توجه ویژه ای به کلاس درس تربیت بدنی و ساعت ورزش در مدارس استثنایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 100 فضای ورزشی استاندارد در مدارس استثنایی کشور

بهره برداری از 100 فضای ورزشی استاندارد در مدارس استثنایی کشور