مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-02سياسي

مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز دستگیر شد


مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر سه شنبه دهم مرداد بازداشت شد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مدیر باغ نارنجستان قوام در پی هتک حرمت آمر به معروف در این مجموعه عصر سه شنبه دهم مرداد بازداشت شد.

مصطفی بحرینی با اعلام خبر فوق بیان کرد: در پی هتک حرمت یک بانوی محجبه آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام شیراز مدیر این مجموعه با دستور مقام قضایی احضار و بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز منجر به بازداشت فرد هتاک شد.

رییس کل دادگستری فارس نیز در پی درگیری و توهین 2 نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از درگیری 2 نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب، دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز دستگیر شد

مدیر مجموعه نارنجستان قوام شیراز دستگیر شد