مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-19حوادث

استفاده از 140 واحد گشت در مهران به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی در ایام اربعین


جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی شهر مهران در ایام اربعین از ظرفیت 140 واحد گشت پلیس استفاده می شود.

- سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام بامداد یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی شهر مهران از ظرفیت 140 واحد گشت پلیس استفاده می شود.

وی افزود: پلیس ایلام در اربعین امسال با پیش بینی 140 واحد گشت به دنبال ایجاد رضایتمندی زائران است و در صددیم تا اربعین را در کمال آرامش و آسایش برگزار کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هدف ایجاد امنیت و آرامش برای زائران حسینی 50 گشت خودرویی در شهر مهران با حضوری 24 ساعته کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: تمهیدات ویژه پلیس برای عدم معطلی زائران در داخل شهر مهران و سهولت عزیمت به سوی مرز با استفاده از تعداد 90 تیم پلیس راهور به صورت پیاده و خودرویی با هدف ارائه خدمات ترافیکی به زائران در شهر مهران تدارک دیده شده است.

سرهنگ نجفی در پایان تصریح کرد: همکاران به صورت شبانه روزی به عنوان خدمتگزار در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان و شهرستان مهران مستقر هستند و در خصوص بحث انتظام بخشی مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از 140 واحد گشت در مهران به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی در ایام اربعین

استفاده از 140 واحد گشت در مهران به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی در ایام اربعین