مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-09اقتصادي

صنعتگران فارس از ظرفیت مراکز مشاوره صنعتی استفاده کنند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: صنعتگران و فعالان عرصه تولید در این استان می توانند از ظرفیت ایجاده شده توسط مراکز مشاوره صنعتی برای دریافت خدمات مشاوره ای، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: صنعتگران و فعالان عرصه تولید در این استان می توانند از ظرفیت ایجاده شده توسط مراکز مشاوره صنعتی برای دریافت خدمات مشاوره ای، در راستای بهبود و ارتقاء توان خود استفاده کنند.

سید مصطفی هاشمی چهارشنبه 18 مرداد در نشست هم اندیشی مشاوران فعال کسب و کار در شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره صنعتی و ارائه خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی می تواند در زمینه افزایش توانمندسازی و بهره وری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش موثری ایفا کند.

او افزود: مراکز مشاوره با استفاده از ظرفیت مشاوران صنعتی می تواند اطلاعات و آگاهی های لازم را در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد که این امر بسیاری از مشکلات موجود را از سر راه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان درشهرک ها و نواحی صنعتی بر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ادامه داد: سرمایه گذاران برای این که بتوانند در مسیر تولید موفق باشند و واحدهای تولیدی خود را با موفقیت هدایت کنند، باید در همه حوزه ها اطلاعات لازم و کافی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران فارس از ظرفیت مراکز مشاوره صنعتی استفاده کنند

صنعتگران فارس از ظرفیت مراکز مشاوره صنعتی استفاده کنند