مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-16اقتصادي

66درصد مشترکان خانگی آب در سبزوار الگوی مصرف را رعایت می کنند


رییس اداره درآمد و تشخیص شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار گفت: از ابتدای سال تا کنون 66 درصد مشترکان خانگی آب در شهرستان سبزوار الگوی مصرف را رعایت می کنند که قبوض این مشترکین در حداقل تعرفه صادر می شود.

- هادی ثوابی در گفتگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: این شرکت از همه شهروندان به ویژه مشترکین پر مصرف انتظار دارد با به کارگیری روش های مدیریت مصرف، این شرکت را در تامین و توزیع عادلانه و پایداری آب یاری کنند.

وی افزود: مشترکین خانگی که مصرف آب آن ها در حدالگوی مصرف و پایین تر از آن هست و مصرف آب خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند پاداش صرفه جویی تعلق می گیرد.

رییس اداره درآمد و تشخیص شرکت آب و فاضلاب سبزوار اضافه کرد:تعرفه آب برای مشترکین روستایی با کاربری خانگی معادل 50 درصد تعرفه آب نزدیکترین شهر تعیین می شود، می باشد.

ثوابی بیان داشت: از اقدامات این حوزه در 4 ماهه سالجاری آحاد فروش آب و فاضلاب دو هزار و 312 فقره ، 161 مورد شناسایی انشعابات غیر مجاز، و 818 فقره تعویض کنتور می باشد.

وی ارائه 11 هزار و 410 مورد خدمات فروش و پس از فروش از طریق انعقاد تفاهم نامه با بیش از 20 دفاتر پیشخوان در سراسر شهر و فراهم کردن امکان پرداخت قبوض مشترکین درب منزل هشت هزار و 33 مورد اعلام کرد و گفت: الگوی مصرف مشترکان آب خانگی در شهرستان سبزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66درصد مشترکان خانگی آب در سبزوار الگوی مصرف را رعایت می کنند

66درصد مشترکان خانگی آب در سبزوار الگوی مصرف را رعایت می کنند