مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-10اقتصادي

ترجیح خانوارها به دریافت یارانه نقدی


در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل 3 میلیون و 200 هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از 10 میلیون خانوار عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وضعیت اقتصادی کشور، شرایط زندگی را دشوار کرده و خانوارهای ایرانی برای تأمین مایحتاج روزمره خود با مشکل مواجه هستند.

عنوان می شود خانواده ها از کالابرگ الکترونیکی استقبال خوبی نداشتند و فقط یک میلیون خانوار مبادرت به دریافت کالابرگ الکترونیک به جای یارانه نقدی کرده اند.

افراد ترجیح می دهند به جای هزینه کرد 400 هزار تومانی برای خرید اقلامی مانند گوشت مرغ، تخم مرغ، پنیر و… با دریافت نقدی آن برای قسط ها و سایر هزینه ها خرج کنند.

این زنگ هشداری برای سلامت جامعه بوده که دولتمردان را به این فکر انداخته به هر تریبی شده خانوارها ترغیب به خرید کالاهای ضروری کنند تا در آینده کودکان آنها دچار مشکلات تغذیه نشوند.

اقلام موجود در جدول خرید کالابرگ الکترونیک جدول 11 قلم مشمول خرید کالابرگ الکترونیک شامل برنج، قند و شکر، حبوبات، گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن مایع، ماکارونی، ماست کم چرب، شیر کم چرب، پنیر UF و تخم مرغ است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که دولت برای تشویق خانوارها به تهیه این 11 قلم کالای اساسی، متعهد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجیح خانوارها به دریافت یارانه نقدی

ترجیح خانوارها به دریافت یارانه نقدی