مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-13سياسي

«برکت تل»؛ برکتی برای مردم مناطق کم برخوردار دلفان


تاسیس شرکت «برکت تل» با هدف راه اندازی کاروان سلامت و ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم از جمله اقداماتی است که در چند سال اخیر توسط ستاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شکل گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلفان، به نقل از برکت تل، یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، خدمت رسانی به مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم است، به گونه ای که طی سال هایی که از عمر با برکت نظام می گذرد، برنامه های مختلفی در راستای محرومیت زدایی در اقصی نقاط ایران اسلامی انجام شده است.

عدالت خدمت در مناطق کم برخوردار طی سال های اخیر رنگ واقعی تری به خود گرفته، همچنان که این روزها کمتر منطقه ای در دور افتاده ترین نقطه کشور وجود دارد که از نعمت هایی همچون گاز و برق و آب برخوردار نباشد.

بدون تردید تاسیس نهادهای حمایتی که از مولودهای با برکت انقلاب اسلامی محسوب می شوند، نقش بسزایی در زدودن چهره فقر از سیمای محرومان جامعه داشته اند، دستگاه های دولتی که با پوشش اقشار ضعیف، عهده دار تامین برخی نیازهای این گروه از جامعه شده اند.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و زیرمجموعه های آن همچون ستاد احسان و برکت تل، با شناسایی نقاط هدف برای محرومیت زدایی، اقدام به اجرای برنامه های مختلفی همچون ارائه خدمات درمانی به مستضعفان، حمایت از جمعیت و خانواده، اجرای پویش های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برکت تل»؛ برکتی برای مردم مناطق کم برخوردار دلفان

«برکت تل»؛ برکتی برای مردم مناطق کم برخوردار دلفان