مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-02اقتصادي

جلوگیری از خام فروشی به رشد اقتصادی کشور کمک می کند


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به حمایت این نهاد از شرکت های دانش بنیان برای رشد تولید، گفت: جلوگیری از خام فروشی به رشد اقتصادی کشور کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مسلمی نایینی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح واحد تولید کربن فعال از قیر طبیعی در کرمانشاه که با حضور رییس جهاد دانشگاهی، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه، رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پایه و ستون علم کشور جهاد دانشگاهی است و هر زمان در هرجایی کاری بر زمین مانده باشد وارد عمل خواهد شد.

وی افزود: پدیده خام فروشی در هر عرصه ای از منابع معدنی و طبیعی قابل مشاهده بود و در زمین قیر طبیعی نیز این امر به وضوح در حال رخ دادن است و سبب بروز مشکلات و معضلاتی هم در کشور و هم در استان کرمانشاه شده است.

رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر الزام جلوگیری از خام فروشی قیر خام در کرمانشاه، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از این امر نیازمند راه چاره ای بودیم که امروز جهاد دانشگاهی با حمایت های خود از واحدها و شرکت های دانش بنیان توانسته به جلوگیری از حوزه خام فروش قیر طبیعی از طریق تولیدات فرآوری شده وارد عمل شود.

مسلمی نایینی خاطر نشان کرد: فرآوری قیر خام و تولید محصولات این منابع طبیعی با کار جهادی 15 ساله ممکن شده و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خام فروشی به رشد اقتصادی کشور کمک می کند

جلوگیری از خام فروشی به رشد اقتصادی کشور کمک می کند