مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-18سياسي

موانع حقوقی احیاء و سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی گلستان رفع شد


ریاست قوه قضاییه دستورات مقتضی را برای رفع موانع حقوقی احیاء و سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی گلستان صادر کرد.

- ایسنا/گلستان ریاست قوه قضاییه دستورات مقتضی را برای رفع موانع حقوقی احیاء و سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی گلستان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در جمع کثیری از سهامداران پتروشیمی گلستان اظهار کرد: من با مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس که سهامدار عمده پتروشیمی گلستان شده، تماس گرفتم و بر تسریع در عملیاتی سازی این پروژه تاکید کردم و وی نیز قول اقدام عاجل داد.

وی بیان کرد: وقتی پروژه ای همچون پتروشیمی گلستان بالغ بر 16 سال بر زمین مانده است، علاوه بر اتلاف سرمایه، زمینه ایجاد یاس نیز در جامعه و استان فراهم می شود.

لذا با تسریع در کلیدزدن فاز اجرایی این پروژه باید به اثبات رساند که می توان نسبت به عملیاتی سازی تمامی طرح های بر زمین مانده گام برداشت و از این طریق روحیه امیدآفرینی را در جامعه تقویت کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است عده ای بگویند که تماس گرفتن من به عنوان رییس قوه قضاییه با یک مدیر اجرایی، امری خلاف پروتکل های مرسوم باشد اما اعتقاد من آن است که برای پیشبرد امور مردم و کشور نباید در قید و بند این قبیل مسائل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع حقوقی احیاء و سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی گلستان رفع شد

موانع حقوقی احیاء و سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی گلستان رفع شد