مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-11اقتصادي

نامه خاندوزی به بذرپاش برای پوشش بیمه شخص ثالث ناوگان ریلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه شخص ثالث برای همه ناوگان حمل و نقل از جمله ناوگان حمل و نقل ریلی، سیداحسان خاندوزی وزیر وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس هیأت امنای صندوق خسارت های بدنی در نامه ای به مهرداد بذرپاش .

- وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تهیه بیمه نامه شخص ثالث به جای بیمه نامه مسئولیت برای ناوگان ریلی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اجباری بودن پوشش بیمه شخص ثالث برای همه ناوگان حمل و نقل از جمله ناوگان حمل و نقل ریلی، سیداحسان خاندوزی وزیر وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس هیأت امنای صندوق خسارت های بدنی در نامه ای به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد، در راستای اجرای حکم مصرح در ماده 2 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395، ایجاد یا ابتیاع پوشش بیمه ای مناسب و کافی برای کلیه وسایل نقلیه ریلی به موازات وسایل نقلیه غیرریلی حداقل به مقدار مندرج در ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث مورد تأکید قانون گذار قرار گرفته است.

در این نامه همچنین آمده است، به موجب مصوبه 7 آبان 1401 هیأت وزیران نرخ حق بیمه وسایل نقلیه ریلی موضوع بند ث ماده یک قانون تعیین و ابلاغ شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه خاندوزی به بذرپاش برای پوشش بیمه شخص ثالث ناوگان ریلی

نامه خاندوزی به بذرپاش برای پوشش بیمه شخص ثالث ناوگان ریلی