مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-28سياسي

به وقت فرماندهی « فرمانده زینب»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت؛  محدثه فردی؛ حالا که سرها به نیزه و دلها به غربتِ خاکِ کربلا مبتلا شده و کارزار سپاه حقِّ حسین (ع) پیروزِ حقیقت بود و سپاه کفرِ یزید، پیروز دروغینِ میدان حق و باطل شد، فرماندهی سپاه حُسین به دست زینب (س) افتاد، او بانویِ میدان نه! فرمانده میدان شد تا جبهه کفر را با رجز عارفانه و عاشقانه خود به زباله دان تاریخ بیندازد و حقیقتِ کربلا را پیشِ چشمانِ قداره کشانی که چشم طمع بسته بودند بر زنانگی سپاهِ بنتِ امیرالمؤمنین (ع)، روایت کند و بزرگ تبیین گرِ جریانِ تحریف واقعه کربلا باشد.

آری! حالا که مردانِ سپاه، از عُون و جعفر تا حُرّ و حِبیب، از اصغر و اکبر تا علمدار کربلا تکیه گاه خواهر، شهیدِ راه حُسین (ع) شدند و فرماندهیِ سپاهِ حقّ، به دست زینب (س) افتاد! باید میدان داری کنددُختِ حیدر کرار! باید فرماندهی کنداُختَ العباس و ناموسِ حُسین (ع)! او می دانست نقشه شوم سپاه یزید بعد از واقعه عاشورا، تحریفِ واقعیت است و تکیه بر کرسی دروغ، تا به خیالِ خامِ خود ببندند این منبع خیر و سعادت بشر یعنی بقایِ عترت رسول الله را.

حالا زینب (س) با همه غم ها و سوگواری هایش، با همه دردِ نبودِ برادرش و با همه خمیدگی های کمرش باید آرایشی نظامی میگرفت از جنس جنگ نرم! نه آرایش نظامی یا دفاعی، بلکه باید در نقش تهاجمی برملا می کرد خبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت فرماندهی « فرمانده زینب»

به وقت فرماندهی « فرمانده زینب»