مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-07اقتصادي

لرستان پایلوت پروژه بازنگری ساختار سازمان بهره برداری شرکت های گاز


این شرکت پایلوت مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در پروژه بازنگری ساختار سازمان بهره برداری شرکت های گاز استانی با رویکرد اشراف نظارتی شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: این شرکت پایلوت مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در پروژه بازنگری ساختار سازمان بهره برداری شرکت های گاز استانی با رویکرد اشراف نظارتی شد.

کرم گودرزی شانزدهم مردادماه در جلسه ای با حضور کارشناسان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و مدیران بهره برداری و منابع انسانی گاز استان اظهار کرد: به منظور دستیابی به اهداف و استراتژی های سازمان، افزایش بهره وری و ارایه خدمات مطلوب، اصلاح و بازنگری ساختار سازمانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در این راستا این شرکت نسبت به ارتقاء جایگاه نیروی انسانی تلاش خود را برای بهره مندی از سازمانی پویا و مشارکت پذیر به کار می گیرد.

در ادامه خانم قادری مسئول پروژه مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ضمن تشکر از همکاری کامل، تأثیر گذار و جامع کارشناسان شرکت گاز لرستان در طراحی ساختار سازمانی جدید بهره برداری و ارایه گزارش فرآیند پروژه بیان کرد: با توسعه گازرسانی و افزایش تعداد مشترکین برای ارایه هرچه بیشتر خدمات مطلوب به مردم نیاز به بازنگری ساختار سازمانی مدیریت بهره برداری گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان پایلوت پروژه بازنگری ساختار سازمان بهره برداری شرکت های گاز

لرستان پایلوت پروژه بازنگری ساختار سازمان بهره برداری شرکت های گاز