مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-12سياسي

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره پیش ثبت نام انتخابات مجلس


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت پیش ثبت نام انتخابات مجلس تاکید کرد: آنان که سیاه باطن، خاک به چهره خورشید می پاشند، بی تعادل تر از همیشه قادر به تحلیل واکنش مردم به فراخوان پیش ثبت نام های گسترده نامزدی برای انتخاب یازدهم اسفند 1402 نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از نامزدهای شایسته برای دعوت به پیش ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:   انقلاب اسلامی تجربه ای نوین در روزگار ما برای جهان اسلام و جهان بشری است.

این انقلاب، حکمرانی در جهان امروز در مقابل الگوهای باطل شرقی و غربی حکومت داری و منحرف نشدن از اعتقاد به کلام وحی را دنبال می کند.

آموزه های قران مجید و تبعیت از سیره اهل بیت و طهارت در کنار به کارگیری شیوه های نو و دانش بنیان در حل مسائل پیچیده و دعوت از همه فرهیختگان و خردمندان برای اداره جامعه، از شیوه های شناخته شده این حکمرانی است.

 اگر از حاشیه نگری های خُرد و جزیی فاصله بگیریم، عظمت بنیان نظام و شاختاری را که امام خمینی به عنوان معمار بزرگ آن عرضه کردند و امروز مقام معظم رهبری آن را پس از سه دهه فاصله گرفتن از ارتحال حضرت امام با مدیریتی شگفت انگیز اداره می کنند، می توان از شگفتی های خلق شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره پیش ثبت نام انتخابات مجلس

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره پیش ثبت نام انتخابات مجلس