مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:152023-07-25فرهنگي

جشنواره های فجر جلوتر از تقویم پیش می روند/نیازمند اتفاقات جدیدیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است در حوزه تجسمی نیازمند کارهای جدیدتری هستیم؛ هر چند جشنواره تجسمی جوانان را نیز حمایت می کنیم اما در حال پیش بینی چندین کار جدید هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جدال نار با نور که نمایشگاه آثار هنرمندان در محکوم کردن جسارت به ساحت قرآن کریم بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این اقدام هنرمندان گفت: معجزه جاودان دین آسمانی ما و پیامبر عظیم شأن ما، قرآن است و این نگاه عمیقی است که در این آیین آسمانی و دین کامل ما برای نجات بشر در قالب کتاب نازل شده از جانب خود را قوانین زندگی بشر را ترسیم کرده است.

این تمدن بزرگ اسلامی که مظهر آن قرآن است، امروز در معرض آسیب و توهین و اهانت کسانی قرار گرفته است که سابقه علم سوزی و حمله به مراکز علمی و فرهنگی دارند و به قرآن که کتاب آسمانی و برنامه کامل رهایی بخش انسان ها است، علناً و رسماً از اهانت به آن حمایت می کنند.

وی بیان کرد: ما شاهد بودیم کاری که دولت های اروپایی انجام دادند، سابقه نداشته است که به بهانه آزادی بیان به کتاب مقدس دو میلیارد مسلمان توهین شود.

اتفاقی که رخ داد واکنش های متفاوتی را در جهان اسلام در پی داشت که انصافاً همه مسلمانان پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های فجر جلوتر از تقویم پیش می روند/نیازمند اتفاقات جدیدیم

جشنواره های فجر جلوتر از تقویم پیش می روند/نیازمند اتفاقات جدیدیم