مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:452023-07-26اقتصادي

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ریمدان نیاز اساسی شهرستان دشتیاری


مرز بین المللی ریمدان در شهرستان دشتیاری به عنوان کانون توسعه تجارت بین ایران و پاکستان است و نقش تأثیرگذاری در توسعه پیشرفت و آبادانی منطقه دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مرز بین المللی ریمدان در شهرستان دشتیاری به عنوان کانون توسعه تجارت بین ایران و پاکستان است و نقش تأثیرگذاری در توسعه پیشرفت و آبادانی منطقه دارد.

رییس شورای اسلامی شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرز بین الملی ریمدان کانون توسعه تجاری بین ایران و پاکستان به شمار می رود و از اهمیت ویژه اقتصادی فرهنگی اجتماعی برخودار است .

خالد ایزدپناه افزود: از مهم ترین ویژگی های مرز بین المللی ریمدان نقطه منفصل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار است که بندر گوادر پاکستان را از طریق راه زمینی به چابهار متصل می کند.

وی ریمدان را شاهراه توسعه تجاری جنوب شرق کشور دانست و خاطرنشان کرد: جمعیت 37درصدی جهان در 3 کشور پاکستان ، چین و هند قرار گرفته است و مرز بین المللی ریمدان به عنوان مرز زمینی می تواند کوتاه ترین، باصرفه ترین و امن ترین مرز برای کشورهای هدف باشد.

ایزدپناه گفت: اساسی ترین نیاز امروز شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مرز بین الملی ریمدان است که می تواند تحولی شگرف در توسعه آبادانی و پیشرفت دشتیاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ریمدان نیاز اساسی شهرستان دشتیاری

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ریمدان نیاز اساسی شهرستان دشتیاری