مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-04سياسي

لایحه حجاب و عفاف دچار ابهام و ضعف های زیادی است


لایحه حجاب و عفاف قوه قضاییه دچار ابهام و ضعف های زیادی است که با مشورت صاحب نظران می بایست این مسائل حل و در مسیر اجرای آن همگان همت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: علل و عوامل حضور پرشور عزاداران در مجالس عزاداری زیاد است، اما عامل اول ریشه قرآنی و بزرگ شمردن شعائر الهی است که نشان دهنده تقوایی الهی است و سیدالشهدا علیه السلام کشتی نجات امت است و در زیارتنامه آن حضرت آمده است خون آن حضرت در تراز خون الهی است.

امام جمعه قم ابراز داشت: استکبار جهانی قبل از آغاز محرم امسال، با ابر رسانه های خود و با حمایت مزدوران و سرسپردگان داخلی برای اختلال در عزاداری دست به اقداماتی زدند و با برپایی پویش تحریم محرم، تبلیغ کردند که مردم سیاه نپوشند و نذری ندهند و در مجالس عزاداری شرکت نکنند و از سویی دیگر شبکه های تروریستی برای انجام اقدامات خرابکارانه در شهرهای مختلف با حمایت برخی کشورها از حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به کار شدند که با لطف خداوند و هشیاری نیروهای امنیتی، این توطئه آنان خنثی شد.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: دشمنان برای انفجار در محل مزار شهید سلیمانی برنامه ریزی کردند و از طرف دیگر می خواستند هنجارشکنی های بی شرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب و عفاف دچار ابهام و ضعف های زیادی است

لایحه حجاب و عفاف دچار ابهام و ضعف های زیادی است