مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-17اجتماعي

زنده گیری 6657 سگ بلاصاحب در تبریز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: از ابتدای سال تا 22 مرداد، بالغ بر 6 هزار و 657 قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد صدیقی ظهر امروز در سلسه نشست های مدیران شهرداری در سال جاری اظهار کرد: اشتهار تبریز به پاکیزگی و تمیزی شهر و نبود متکدی از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه تمام همکاران حوزه خدمات شهری قرار گیرد و بر همین اساس با همرای نیروی انتظامی از ابتدای سال تا 22 مرداد، 123 نفر متکدی مرد و 39 متکی زن از معابر شهر جمع آوری شده و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد به طوری که این متکدیان در بیشتر مواقع از شهرهای دیگر به تبریز مراجعت می کنند.

وی با بیان اینکه ارتقا و تأمین امنیت اجتماعی شهروندان با جمع آوری متکدیان در اولویت برنامه ها قرار دارد، ادامه داد: از ابتدای سال تا بیست و دوم مرداد، 29 کودک کار از معبرهای شهری به بهزیستی معرفی شد.

جواد صدیقی با اعلام اینکه از ابتدای سال تا 22 مرداد، بالغ بر 6 هزار و 657 قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است، یاد آور شد: پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با ظرفیت 30 هزارقلاده سگ و  پناهگاه پردیس نیز با ظرفیت بالغ بر 3 هزار قلاده آماده عقیم سازی و نگهداری این حیوانات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری 6657 سگ بلاصاحب در تبریز

زنده گیری 6657 سگ بلاصاحب در تبریز