مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-10فرهنگي

جریانی مشکوک درصدد برهم زدن آرامش سینماست/ پشت پرده «کاباره»


فیلم سینمایی «کاباره» به دلیل عدم کسب مجوزهای لازم، ارتکاب تخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاه های انتظامی و امنیتی متوقف شد.

- فیلم سینمایی کاباره به دلیل عدم کسب مجوزهای لازم، ارتکاب تخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاه های انتظامی و امنیتی متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی رییس شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: از سال گذشته جریانی در خارج از کشور به واسطه شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند به منظور ساخت فیلم های ساختارشکنانه، هنجارگریز و زیرزمینی اقدام به انتشار فراخوان کرد که صرفاً با هدف برهم زدن آرامش در داخل کشور و با انگیزه های سیاسی صورت گرفته بود.

وی یادآور شد: در این فراخوان از سینماگران درخواست کردند تا بدون رعایت حجاب و شئونات قانونی در صحنه و جلوی دوربین ها ظاهر شوند و در این راستا، سرمایه گذاری مادی و تبلیغاتی هنگفتی نیز انجام شد تا در داخل ایران اینگونه فیلمسازی زیرزمینی و قاچاق شکل گیرد.

معاون ارزشیابی و نظارت سینمایی با بیان اینکه این جریان تسهیلات حمایتی بسیاری را برای حضور این نوع فیلم ها در فستیوال ها و بازارهای بین المللی تدارک دیده اند، افزود: در پشت صحنه این پروژه سیاسی و ضد ملی علاوه بر حمایت از این آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریانی مشکوک درصدد برهم زدن آرامش سینماست/ پشت پرده «کاباره»

جریانی مشکوک درصدد برهم زدن آرامش سینماست/ پشت پرده «کاباره»