مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-15ورزشي

ورزشکاران پرچمدار خدمت به مردم هستند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: امروز ورزشکاران، پرچمدار خدمت به مردم در زمینه های مختلف هستند که باعث افتخار و سرور است.

- به گزارش، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز سه شنبه در اولین همایش تجلیل از پهلوانان استان، افزود: جایگاه پهلوانی به سادگی به دست نیامده و با همت و تلاش زیاد، با ایستادگی در صحنه و تحمل و همچنین با سختی و دشواری های فراوان به دست می آید.

وی تاکید کرد: پهلوانان به واسطه اقدامات خود عزت زیادی در جامعه دارند و اگر در حوزه علم آموزی، کار و تلاش وارد بشوند، قطعاً با همین نگاه و همین پشت کار موفق خواهند شد.

شفایی تصریح کرد: امروز دشمن نگاه ویژه ای به پهلوانان و قهرمانان ما دارد که در مقابل آن، عزیزان پهلوان ما پشت پا و ضربه خوبی به دشمن و دسیسه های آن زده اند.

وی اظهار کرد: دشمن پیوسته به دنبال تأثیرگذاری بر پهلوانان ما است و در این مسیر خواسته خود را به صورت مداوم پیگیری می کند، آنها می خواهند از این طریق ارزش ها را بی ارزش کنند.

شفایی تصریح کرد: نظام اسلامی در عمر پر برکت خود، علیرغم همه تهدیدات و مشکلاتی که سر راهش قرار دادند، با همراهی مردم موفقیت های بسیار زیادی به دست آورده و با همین ظرفیت ها که در کشور و استان وجود دارد، موفقیت های بیشتری کسب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران پرچمدار خدمت به مردم هستند

ورزشکاران پرچمدار خدمت به مردم هستند