مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-24بين الملل

سواحل آستارا؛ پذیرای مسافران از نقاط مختلف/لزوم توسعه نقاط گردشگری


همجواری شهرستان مرزی آستارا با دریای خزر و ارتباط آن با گردشگری دریایی باعث شده تا آستارا با فرارسیدن تابستان پذیرای هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور شود.

- ایسنا/گیلان همجواری شهرستان مرزی آستارا با دریای خزر و ارتباط آن با گردشگری دریایی باعث شده تا آستارا با فرارسیدن تابستان پذیرای هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور شود.

شهرستان مرزنشین و ساحلی بندر آستارا با 344 کیلومتر مربع وسعت در شمال غربی استان گیلان واقع شده است و با کشور جمهوری آذربایجان راه زمینی، ریلی و دریایی دارد.

حال با ورود به فصل تابستان سواحل زیبای شهرستان آستارا پذیرای هزاران گردشگر از نقاط مختلف کشور است و مسئولان شهرستان برای اقامت هر چه بهتر و بیشتر این گردشگران اقداماتی را نیز انجام داده اند.

نهادهای شهری و عمرانی آستارا برای پذیرایی از صدها هزار مسافری که برای سپری کردن تعطیلات به این نقطه مرزی از کشور سفر می کنند، سه طرح سالم سازی دریا را ایجاد کرده اند.

مهمترین این مراکز به ابتکار شهرداری آستارا و به نام طرح سالم سازی سفیر امید دایر شده است و از تمام امکانات اقامت موقت از جمله مناطق مجاز شنا، آلاچیق و فضای بازی کودکان برخوردار است.

در شهر ساحلی لوندویل که در 15 کیلومتری شهر آستارا قرار دارد نیز یک مرکز تفریحات دریایی و طرح سالم سازی ایجاد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل آستارا؛ پذیرای مسافران از نقاط مختلف/لزوم توسعه نقاط گردشگری

سواحل آستارا؛ پذیرای مسافران از نقاط مختلف/لزوم توسعه نقاط گردشگری