مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-07سياسي

عوامل انتظامی با جان و دل مقابل دشمنان و هنجارشکنان ایستاده اند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ادیانی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه 38 واحدی مسکونی مجتمع بعثت گفت: یکی از دغدغه های جدی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ارتقا معیشت نیروهای مسلح و بحث مسکن کارکنان است به طوری که ایشان فرمودند باید هر کسی از مجموعه نیروهای مسلح خارج می شود یک سر پناهی برای خودش داشته باشد، بنابراین مسئله معیشت کارکنان انتظامی یکی از دغدغه های اصلی مجموعه انتظامی است و خدا را شکرگزاریم که فرماندهان انتظامی توجه ویژه ای به این مهم دارند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی گفت: من به عنوان سرباز کوچک در مجموعه انتظامی و به عنوان یک عنصر حمایت کننده از کارکنان و پشتیبان معنوی آنان مرتباً از سیستم فرماندهی مسئله معیشت و ساخت منازل سازمانی را مطالبه می کنیم، خوشبختانه این موضوع در ردیف اول اولویت های سالانه انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرارگاه مسکن از زمان فرماندهی سردار اشتری آغاز به کار کرد و این قرارگاه با حضور سردار رادان جهش شتابنده ای گرفت تا جایی که در هر ماه شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سراسر کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل انتظامی با جان و دل مقابل دشمنان و هنجارشکنان ایستاده اند

عوامل انتظامی با جان و دل مقابل دشمنان و هنجارشکنان ایستاده اند