مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-23سياسي

گسترش تدبر در قرآن و حفظ موضوعی، برنامه ویژه سازمان دارالقرآن است


حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم، در جریان سفر خود به مازندران با مدیر کل تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد عملیات محرم استان مازنداران دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم، در جریان سفر خود به مازندران با مدیر کل تبلیغات اسلامی و اعضای ستاد عملیات محرم استان مازنداران دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به حجم بالای فعالیت ها و تعداد زیاد مؤسسات قرآنی استان که نشان دهنده جایگاه والای استان مازندران در امور قرآنی است، افزود: یکی از بزرگترین و ریشه ای ترین موانعی که با آن مواجه هستیم، عدم نسبت درست مردم حتی مذهبی ها با حقیقت قرآن کریم است.

مردم ما اهل بیت (ع) را کهف حصین می دانند و در اضطرارها به حضرات اهل بیت پناه می برند، ولی در رابطه با قرآن این نسبت از نسبت با یک کتاب مقدس فراتر نرفته است.

حجت الاسلام تقی زاده، با اشاره به بیان آیت الله بهجت که فرمودند: حدیث ثقلین و عبارت لن یفترقا ابداً از اسرار شیعه است ، افزود: اینکه می فرماید قرآ و اهل بیت (ع) هرگز از هم جدا نمی شوند، به ما می فهماند که اگر می خواهیم دنبال امام بگردیم باید در قرآن دنبال امام بگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تدبر در قرآن و حفظ موضوعی، برنامه ویژه سازمان دارالقرآن است

گسترش تدبر در قرآن و حفظ موضوعی، برنامه ویژه سازمان دارالقرآن است